15. lokakuuta 2011

Niuvanniemen sairaalan puutarha


Siperian pihta

Siperian lehtikuusia


Kurilien lehtikuusi
Olen ollut harjoittelemassa kaksi viikkoa Niuvan puutarhalla.On ollut tosi mielenkiintoinen ja mukava paikka.Olen tehnyt syystöitä ulkona, istuttanut perennoja, hoitanut kasvihuoneella joulutähtiä ja jopa tehnyt asiakkaalle surulaitteen.Eli siis todella monipuolinen harjoittelupaikka.Niuvan alueen rakennukset ovat suojeltu ja sairaala on perustettu jo 1800- luvun lopulla. Puistosta löytyy monenlaisia puita ja pensaita ja monia niistä en ole edes ennen nähnyt. Ensi viikon olen lomalla ja sitten olen vielä viikon harjoittelemassa. Maanantaina olen menossa katsomaan pentuja ja sitten onkin blogi varmaan täynnä pentukuvia.Pennut täyttivät eilen kolme viikkoa ja kasvavat kovaa vauhtia.
Saarnivaahtera


Kurilien lehtikuusen käpyjä
joulutähtiä

Ei kommentteja: